zobrgamed
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

zobrgamed

كل ما يتعلق بالسكس
 
الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

 

 نونا و دلعها

اذهب الى الأسفل 
2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
Admin
Admin



المساهمات : 34
تاريخ التسجيل : 30/03/2011

نونا و دلعها Empty
مُساهمةموضوع: نونا و دلعها   نونا و دلعها Icon_minitime1الأربعاء مارس 30, 2011 7:52 pm

في بدايه الكلام نونا ده دلعها ومش هقول علي اسمها الحقيقي لاني بحترمها
بداءت القصه في الصيف الي فات تحديدا شهر 8 الي فات في الاسكندريه موطني في نادي اسمه القوات المسلحه بالعجمي هوة عبارة عن شاليهات وشقق وبسين ووري البسين بحر المهم كنت متواعد انا وواحد صحبي اننا نيجي النادي قالي انا مشغول ومش هفضل قبل 1 الظهر قالي روح انت وانا هاجي بعديك المهم روحت كنت هناك الساعه 11 فضلت قاعد مش عارف اعمل ايه فضلت ابص علي الناس الي رايح والي جاي واتفرج علي البنات والستات ملقتش حد لفت نظري وفجاءة ببص جنبي لقيت انسانه جميله جدا طاغيه الانوسه ورقيقه جدا خمنت ان عمرها فوق الثلاثين مقدرتش امنع نفسي من اني ابصلها فضلت ابصلها فراحت بصالي روحت مدور وشي ومن جمالها مقدرتش امنع نفسي روحت باصصلها تاني راحت برده بصالي فقولت انا مش هبصلها عشان ميحصلشي مشاكل وبعد شويه غلبتني رغبتي ورحت باصصلها لقيتها بتبصلي واول مجت عيني في عينها لقيتها ضحكت ضحكه بسيطه قمه في الجمال والرقه وراحت مدوه وشها وانا فضلت باصصلها عشان تبص تاني ابدا مش عيزة تبص وبعد شويه اتحنقت من كثر الانتظار فقلت اتمشي علي البحر شويه فروحت اتمشي علي البحر وبعد كده وانا راجع لمحت وحده شبها من بعيد فقلت استني لتطلع هيه وفعلا طلعت هيه قولت انا استني هنا لغايه متيجي وتعدي من ورايا عشان ابص عليها من وري هههههههههههه
فضلت باصصلها لحد مقربت فقلت انا ادو وشي كاني مش مهتم لغايه متعددي وابص عليها فضلت باصص في الاتجاه المعاكس فاتخرت ومعدتش انا قلقلت قولت ديه مشت ولا ايه فببص لقيتها في وشي اتفجعت قلتلي ايه شوفت عفريت قولتلها هوة فيه عفريت حلو كده ههههههه فضحكت ضحكه رنانه جميله قوي لسه جي اتكلم قلتلي انت قاعد من الصبح هتكلني بعنيك فيه ايه وسبت الناس ديه كولها وتبصلي ليه مش مكفيك البنات ديه كولها قولتلها اصل يعني انا وكنت متردد لاني متفاجء جدا قولتلها اصل انا بنجذب للكبار اكثر فسكتت شويه واستغربت قالتلي كمل قوتلها وانتي يعني جمالك شدني اوي ومقدرتش امنع نفسي اني ابصلك قولتلها انتي عمرك كام قالتي 38 وقالتي وانت قولتلها داخل علي 21 قالتي صغير قالتلها عارف
قالتلي ليه بقي بتنجزب للكبار قلتلها بحس انهم خبرة فضحكت ضحكه عاليه والناس لحظت قولتلها وطي صوتك قالتلي خايف قلتلها لا عشان يعني قالتلي طب تعالي نروح نتكلم في حته مش فيها حد فانا حسبت انها هتخدني في حته في النادي مش فيها حد فاضيه يعني اتمشينا شويه ولقتها بتقولي ده الشاليه بتاعي قالتلي تحب تدخل فسكت واترددت متفاجء جدا فقررت تدخل ولا قوتلها ماشي دخلنا وكان الشاليه بتعها جاميل جدا قعدت علي الكنبه وانا علي الكرسي فقلتلي ها بقي ليه بتنجزب للكبار لسه جاي اتكلم قلتلي طب تعالي جنبي فقعت جنبها وكانت عنيها مقفوله شويه بس هيه عنيها حلوة هيه كانت مقفوله حسيت انها حاسه بالاثارة
وصوتها واطي وجميل فقتلها انا بحب الكبار بحس انهم بيفهم اكثر من البنات ومش بيلفو ولا بيدوروا وانا نفسي ومن انا وصغير في وحده كبيرة تريحني
قالتلي انت منمتش مع حد قبل كده قالتها يعني فرشت بنات وكده قالتلي انت جريء اوي قالتلها انتي الي سمحتيلي اتكلم انا ممكن اسكت لو عايزة قالتلي لا كمل المهم كملتلها ولقيتها مثتاثرة يعني في البدايه وبعد كده سكت وبحلقتلها قالتلي سكت ليه قلتها اصل انتي جميله قوي وشفيفك جميله قوي ضحكت ضحكه بسيطه وبسطلي وقربت قالتلي بوسني انا اترددت قالتلي بوسني برده اترددت وجاي اتكلم لقيتها راحت بيساني ااااااااااااااااه يا ناس نااااااااار شفيفها نعمه وطريه وكانت مخليلاني شويه وهيغم عليه حسيت اني مابوستش قبل كده كانت محترفه كتير في بوسها فبداءة تتحسس جسمي وانا بابوسها وانا كمان لغايه مقلتلي تعالي نخش جوة دخلنا علي ؤوده النوم فنامت علي السرير علي ظهرها وقالتلي تعالي في حضني نمت في حضنها وكان دافي وجميل حست باحساس جميل قوي حسيت انه حضن حبيبه حضن جميل وبعد كده رفعت راسي وبوستها براحه وبوست رقبتها وكانت بتحب قوي اني ابوس رقبتها ولحستلها في ودنها وايدي ماشي علي جسمها حسيت انها تعبت قوي رحاحت قعد وخلعه الباضي وبعديها البرا مرة وحده كان صدرها قنبه نواويه غايه في الجمال كان مشدود ومرفوع وحلمتها وردي وجميله كان ساحر فضلت ابوسهولها وهيه تتاووة وبعد كده لحسته ولحست الحلمه وهيه كانت مهتاجه جدا وبعد كده نزلت ابوس بطنها واحسس علي كوكو طبعا كلكم عرفين مين كوكو ده وبعد كده لقيتها تعبت قوي راحت منزله البنطالون ومكنتش قادرة تنزله من كثر ما هيه تعبانه فنزلتهولها وقعد احسس بايدي علي كوكو من فوق الاندر كان سخن ومبلول فضلت ابوسه من فوق الاندر واحسس علي رجليها كانت نعمه قوي وجميله قوي وبعد كده روحت رافع الاندر وروحت منزله وبداءة العب بايدي في كوكو وهيه تتاوووة اااااااااااه باصوات تتعب الحجر ههههههههه
روحت نازل بلساني ااااااااااااااااه يا نارريييييييييي حاجه كده ذي الفروله
اول محطيت لساني نزلت ماء الشهوة وانا كنت متخيل اني هقرف لاكن مقرفتش لانه كان طعمه حلو ورحته حلوة وفضلت الحسهولها بشده واسرع لحد مترعشت وصوتها علي اوي وبقت تتلوي في ايدي ذي السمكه وراحت مندفعه في ماء الشهوة نافورة انا اتفجاءت اول مرة اشوف كده راحت ققلتلي دوي انا بقي اول ملمست بانطالوني طبعا انا بتاعي كان واقف من قبليها كنت حاسس انه هيفرتك البنطالون ويخترق السرير وهيعدي تحت السرير المهم اول ملمست بنطالوني روحت قالع البنطالون والبوكسر اختصارا للوقت نمت علي جنبي وهيه علي جنبها لاكن نايمين عكس بعض انا راسي عند كوكو بلحسه وهيه راسها عند زوزو طبعا عرفينه هيه تلحس وتمص وانا الحس لغايه محست اني بتاعي هينفجر فخفت عليه انا محلتيش غيرة هههههههههههههه راحت نايمه علي بطنها ورفعه رجليها وقالتي دخلو براحه وانا بارح من الراحه روحت مدخله اووووووووووووف حاجه تتعب اوي بدات ادخله واطلعه وحده وحده وهيه تتلويي يا خونا شكلها فظيع بجد
وبعد 3 دقايق صوت اههااتها علي وبدات تتحرك كتير وبتقولي سرع وانا مسدقت روحت فاتح علي الرابع ودايس بنزين هههههههههه وهيه تسرخ وااااااااااااااااااااااااااه راحت مطلعا بتاعي ونافورة ضربت في الجو واااهااات وحركات ورحت مسكه راسي منزلاها علي كوكو عشان الحسه روحت لحسها لغايه مهدئت نسبيا وانا طبعا كنت تعبان جدا مقدرتش استني روحت قايم ومدخله تاني طخ طخ طيخ طوخ ها ها لحد مانا تعبت اوي ومبقتش قادر وسرعت جامد وهيه تسرخ وقالتي جبهم علي الارض روحت بسرعه قايم جيبهم علي الارض وهيه قامت تلحسلي في ودني روحت نايم وبعد كده روحت نايم مريح علي ظهري قالتي تعالي في حضني شويه وبقت هيه في حضني مش انا الي في حضنها وبدات العبها في شعرها وفي ودنها حسيت انها هاجت تاني وانا بتاعي وقف مع اني ممرش كتير علي منزلت روحت بيسها ومحسس علي جسمها وبداءت تاني ابوس صدرها الجميل وانزل علي بطنها لحد كوكو بقيت الحسه بسرعه هشان تهيج بسرعه وانا بتاعي كان مستعد روحت مدخله وهاتك في دعك لغايه مهيه جتلها الشهوة تاني بعد تقريبا 4 او 5 دقايق بس مكنتش ذي الاول اوي بس برده كانت كتيروبعد كده دخلته وبعد دقيقتين روحت منزلهم تاني تعبت شويه نمت علي ظهري وهيه كمان ونامت في حضني وانا لعبتها في شعرها وفضلت ادندن بصوت واطي قالتلي صوتك حلو شويه روحت مغني وهيه في حصني يعني انا بعرف اغني وكده عجبها صوتي اوي وغنتلها 3 اغاني وبعد كده قالتلي تعالي ناكل روحنا كلنا وبعد كده دخلت الحمام بعد الاكله ههههههههههه قالتلي تعالي نريح جوة دخلنا جوة شويه وبدانا نتكلم ونحسس علي بعض سخنا تاني فبداءنا بالبوس وخلافه وبداءة انزل علي كوكو عشان الحسه قالتي لا تعالي الحسلي من وري طيزها يعني في خرمها كان خرم جاميل جدا وواسع الظاهر انها كانت بتتناك منه ووردي بداءت الحسهولها بلساني وهوة بادء يوسع يوسع وانا الحس وبعد كده دخلت صوبع وبعد كده صوربعين وهيه كانت بتتاوة جامد قوي حسيت انها مستمتعه اكثر من وري وبعد كده روحت مدخل بتاعي براحه جدا خايف تتالي عشان بتاعي تخين شويه
ودخلت الراس وبداءة ادخل الباقي وحده وحده لحد ما ماء الشهوة كثر في خرمها بداء يدخل بسرعه وانا بلعب في صبعي في كوكو وادخل من وري بسرعه كبير مفيش 4 دقايق رحت جيباهم وانا مبطلطتش نيك فضلت انيك فيها وبعد 3 او ارع دقايق جبتهم جواها وهيه مممممممممم بنك سخن وجميل وانا كنت تعبان اوي من جملها وصوتها حست اني بتاعي هيقف تاني وهوة لسه منزل ونسيت اقول اننها كان نايمه علي ظهرها ورفعه رجليها لحد رسها فتحه نفسها جامد قوي وبعد كده رجعت وري ارتاح شويه المهم هجت تاني وهاجت تاني قوتلها نامي علي وشك انا بحب الوضع ده قوي نامت علي وشها روحت مدخله في كوكو من وري وهيه كانت تحتيه عمله ذي الموج فظيعه طولنا اوي في المرة ديه وجبتهم هيه مرتين وبعد كده جبتهم علي ظهرها من وري كانت مستمتعه اوي وانا كمان جدااااااااااا
وبعد كده قمنا استحمينا وخدنا نمر بعض عشان نتقابل تاني وكده واستمرينا حوالي اسبوعين وعلي فكرة انا كنت بدقق في حكايه الوقت يعني انا نزلتهم بعد وقت وكده وهيه كمان عشان كانت عندها علي الحيطه ساعه رقميه استوب وتش وانا بحب اعرف انا هجبهم بعد قد ايه وكده المهم بعد اسبوعين بتصل بيها في يوم لقتها قفله تلفونها وفضلت علي الحال ده اسبوع روحت رايح النادي واشوف الشاليه لقيت ورقه مكتوبه علي الشاليه برق التلفون شليه للبيع انا استغربت جدا فضلت اتصل برده مش بترد فضلت علي الحل ده كتير اوي واروح واجي عل الشاليه يمكن تيجي ولا حاجه لحد مقررت اني اتصل بالنمرة ديه انا مكنتش عايز اتصل واستعجل عشان ميحصلشي مشاكل روحت متكلم والمفجاءة
لقيت راجل بيرد عليه بيقولي ايوةمين انا طبعا سكت ومبقتش عارف ارد اقول ايه بس طبعا اطريت اني احور واخترع اي حاجه قولت انا بتصل عشا الشاليه الي عايز يتباع وكده قالي ايوة حضرتك مين قوتله بس انا كان قيلالي المدام بتعتي ان صاحب الشاليه ده وحده ست قالي ايوة منا جوزها طبعا انا مبقتش مصدق ومسبهل قلتله بس الي انا كنت اعرفه انها مش متجوزة قالي ايوة محنا اتجوزنا من فترة كده فجاءة قالتله طب سلملي علي المدام وقلهها مبرك ومرات فلان الفلاني بتسلم عليها وبتباركلها وقلته اسمي علي اني فلان الفلاني عشان يروح يقولها وتعرف اني عرفت وبعد كده قفلت وبعد يومين لقيت تلفون برد لقيتها هيه كانت بتتكلم كانها عمله عمله وكانت خيفه مني وبتقولي انا اسفه اني مقلتش وانا عرفه انك زعلان مني قولتلها انا زعلاني عشان سبتيني كل ده مش عارف حاجه عنك بس عشان انتي اتجوزتي لا انا مش زعلان واتمنالك كل راحه مع جوزك وانا مش هتصل تاني واعتبري ديه اخر مرة اكلمك فيها قالتلي انا حاسه اني وحشه اوي قلتلها انسي كل حاجه واباي مع جوزك حياة جديده وانتي هتبقي وحشه بجد لو خنتيه وانسي كل حاجه حصلت وكده وانا اتمنالك السعاده مع جوزك وروحت قافل عدا شهور وفي نصف الشتاء ده روحت اصتدا بالصنارة المكنه بتعتي انا غاوي صيد علي الشط المهم كنت متكلفت من السقعه ولابس حجات كتير فعدت من قدامي هيه وجوزها شوفتها ومشفتنيش او معرفتنيش بصيت عليها حسيت انها فرحانه بجد معاه فرحت وامنتلها الخير معاه بجد وانا دلوقتي مش زعلان علي فرقها ان فرحنلها بس فيه حاجه هيه سبتني وانا تعبان جدا ومثتثار دائما ومش بهدي ومش عارف اعمل ايه حولت الاقي حلول كتير لدرجه اني كتبت علي النت اني عايز وحده انا كده نزلت من نفسي بس انا تعبان جدا انا كنت وانا معاها علي طول بريح نفسي اتعوت علي كده وبعد مسبتني انا تعبان جدا ونفسي ارتاح ومش عاارف اعمل ايه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
https://zobrgamed.rigala.net
حودده




المساهمات : 3
تاريخ التسجيل : 23/10/2011

نونا و دلعها Empty
مُساهمةموضوع: رد: نونا و دلعها   نونا و دلعها Icon_minitime1الإثنين أكتوبر 24, 2011 12:20 am

lol! انا جوده المصرى اى وحده عاوزه تتناك انا موجود رقمى 01094883463
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
نونا و دلعها
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
zobrgamed :: قصص سكس :: سكس محارم-
انتقل الى: